19 juli 2013

Bröllopssång

Jag har varit på bröllop. Vilken härlig känsla det är när två människor lovar varandra sin kärlek tills döden skiljer dem åt. Så mycket glädje, så stora förhoppningar. Anledningen till min närvaro var att min dotter hade blivit ombedd att sjunga två sånger. Till sin hjälp hade hon en av sina vänner som spelade piano. De gjorde det så fint och jag kände mig oerhört stolt. Jag önskar Carro och Michael all lycka.

Dagen har för övrigt ägnats åt att röja. Det känns väldigt skönt att ha tagit tag i det. Rabatten är fin och hyfsat ogräsfri, buskarna är klippta och högen med skräp är körd till tippen. Skulle behöva putsa fönstren också så vore jag riktigt nöjd:)

På tomten springer en igelkottfamilj omkring titt som tätt. Det blir ett jäkla liv på hundarna så jag önskar att de kunde hålla sig härifrån även om de små ungarna är väldigt söta.

Inga kommentarer: