23 juni 2013

Halva livet

22 år har gått sedan jag pussade på mannen i mitt liv för första gången och vi har nu varit tillsammans halva mitt liv. Otroligt vad åren går. Lyckliga år!

Gammal har jag visst blivit också. Idag när dottern funderade på vad hon skulle ha på sig (i vanlig ordning) nämnde jag något om att trekvartsbyxor är perfekt när vädret är lite mittemellan. "- Tror du jag skulle ta på mig ett par trekvartsbyxor? Det är ju så himla ute! Det är bara gamlingar som har!" Tur att jag är gammal då för då kan jag fortsätta ha mina trekvartsbyxor ett tag till. Jag gillar ju dom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!!!
Kände inte igen dig, tänkte; undrar vilka hon fotat nu. Frisyren är inte vad jag är van att se dig i :) /Kram Lotta

Maria sa...

Ha,ha, nej det var ju ett tag sedan. Lite mera fluff liksom :)

Anonym sa...

Men söta är ni fortfarande!
Apropå trekvartsbyxor. Fick i alla fall tanken, att de är omoderna, när jag klädde mig i morse. Men sköna är de!/Anna-Lisa

Camilla sa...

vilken bra fotograf!
Grattis från tanten med 3/4 tights!!

Maria sa...

Igår hade jag trekvartsbyxor och idag har jag trekvartstights så jag kör på i min omoderna stil och är lika glad för det :)