2 juni 2013

Utställning och pant

Det var utställning i Norrköping idag. Jag passade på att åka dit för att köpa schampo, titta på fina hundar och träffa folk. Träffade min gamla stjärna Stella som hade lyckats fint som veteran både idag och på gårdagens utställning i Finspång. Saknar henne alltid lite när vi träffas.

Blev inte kvar i stan någon längre stund utan åkte hem och fortsatte styra hemma. Tröttnade på all pant som tog upp halva förrådet och tog mig i kragen och åkte och pantade. Så jäkla pinsamt att komma med fem stora säckar. Vet att det var likadant förra året och jag förstår inte varför det blir så här varje gång? Det är lite för lite att panta en gång om året :)

Det blev visst en del pengar i alla fall, 373:-!!!

1 kommentar:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag tycker oxå det är extremt pinsamt att panta, speciellt när man har så mkt!
Har skaffat mig en större kasse som jag skickar iväg barnen med när den är full ;)