18 juni 2013

Körig dag

Har varit i Linköping och jobbat. Jobbat som en tok faktiskt. När klockan närmade sig hemgång var jag så trött att jag såg stjärnor i ordets rätta bemärkelse. Jag kunde inte fokusera blicken och fick liksom synbortfall och såg faktiskt stjärnor. Läskigt. Kände mig yr och trött. Kanske är bra att ta paus någon gång under dagen. Visserligen åt jag lunch men jag gjorde det samtidigt som jag satt och jobbade. Tur jag inte har det så varje dag.

Efter jobbet hade jag ärenden på Biltema. Kände att jag var tvungen att äta något så det blev en korv och en glass på Ikea också. Sedan svepta jag snabbt in på Plantagen för att köpa blommor till hundvakterna. Hittade en jättestor smultronplanta till mig själv också.

Sedan hem till Söderköping och fixa presentkort på tre olika ställen. Det har börjat bli lite folkliv nere vid kanalen nu. Sådär lagom så det känns mysigt. Hem och ut med hundar och gå förbi hos hundvakterna med sommarpresenterna för nu har de fått sommarlov. Ja, det blev ganska körigt faktiskt.

Inga kommentarer: