13 maj 2013

Grusupptagning

Äntligen har de börjat sopa upp grus i vårt område. Som så mycket annat är det extremt sent i år, men det är ju inte konstigt med tanke på hur länge snön låg kvar. I vilket fall som helst är det väldigt skönt när gruset försvinner.

Var på Bruksa och tränade lite ikväll. Man kan ju tycka att hundarna skulle vara trötta efter allt tävlande, men icke. De var supersugna. Det blev både agility och rally. Jag känner mig verkligen inte redo för fortsättningsklass i helgen, och jag känner mig heller inte sugen på att "misslyckas". Frågan är om vi verkligen ska starta? Min tvekan blev inte precis mindre när jag tittade på PMet och kunde konstatera att det är anmälan senast kl 08, men min grupp har inte banvandring förrän ungefär kl 10 och sedan startar jag sist. Det blir väldigt lång väntan. Får se hur det känns på lördag.

Inga kommentarer: