31 maj 2013

Somnade i soffan

Det här blev en sådan där fredag där jag somnade som en stock i soffan. Jag har varit så enormt trött hela veckan. Jag hämtade mig liksom aldrig efter förra veckans intensiva helg och tisdagens resa till Västerås då jag var tvungen att gå upp kl 04. Sedan kurs för Annica Aller en heldag och vår egen kurs på torsdagen efter jobbet. Alltså blev det krasch ikväll efter att ha ätit och haft spännande diskussioner om dotterns framtida yrke (vad det nu ska bli). Jag är glad att jag inte har ett endaste dugg inbokat den här helgen.

Det var så skönt väder idag så jag tog en extra promenad på lunchen för att titta på hur Strömparken blev efter ombyggnationen. Kan inte säga annat än att det blev väldigt fint. Antar att det inte precis var gratis att genomföra och om det var värt alla de pengarna kan man ju fundera över. Det var inte fult innan heller.

Inga kommentarer: