21 april 2013

Första passet på klubben

Hör och häpna, idag har jag jobbat lite i trädgården. Min granne tittade på mig, log och sa; - Det där ser man inte så ofta. Observera nu att det var sagt med glimten i ögat för hon vet att mitt intresse för trägården är ganska obefintligt. Hon däremot, älskar att pyssla i sin. I alla fall var det skönt att få lite vårfint. Penséer passar bättre än gammal ljung så här års:)

Hade tänkt åka till Bruksa och träna med P och C men var faktiskt inte så sugen. Låter konstigt va? Men jag kände mig lite seg och trött och tyckte det var skönt att bara vara hemma. Men så skulle jag gå ut en sväng med hundarna och då kunde jag ju lika gärna göra det på klubben så en liten stund var jag där ändå. Jag sprang ett par varv med hundarna och visst går det att träna nu, men det är fortfarande väldigt blött. Faktiskt var det roligare och bättre underlag på Himmelstalundsfältet.

Inga kommentarer: