12 december 2012

Min bästa Vira, hon kan hon!

Dammsuga måste man ju göra då och då. Winna gillar fortfarande inte den fula snabeldraken, trots att den är alldeles ny och fin och mycket tystare än den gamla. Hon skäller som en tok på den och bryr sig inte nämnvärt när jag säger åt henne att sluta. Då och då går hon till attack mot den, men se det gillar inte Elvira. Då kliver hon helt enkelt emellan och säger till Winna på skarpen att så där gör man inte! Ok, jag förstår, svarar Winna och blir tyst och lugn. Efter en tag kan hon hetsa upp sig lite igen, men då är Elvira snabbt framme och markerar att det inte är ok. Just det, jag glömde lite bara, svarar Winna då. Alltså, det är så häftigt att se hur Elvira på några sekunder fixar det jag inte lyckas klara hur jag än försöker. Imponerande. Min fina, fina Vira.

Inga kommentarer: