31 december 2012

Mål för 2013

Det här med att formulera mål är alltid svårt och jag tänker inte krångla in mig en massa. Bara några korta meningar.

Elvira
Att hon får vara frisk och i god form så vi kan ta oss till SM 2014. Helst både individuellt och med laget.

Winna
Vi har just tagit klivet upp i klass två. Målet är att vi ska fortsätta bygga självförtroende och öka farten för att kunna plocka pinnar här. Helst alla som krävs för att vi ska kunna välja om vi vill vara kvar i tvåan eller flytta upp till trean. Vi ska också göra minst en officiell rallylydnadstävling.

Theo
Här tar vi en dag i taget och målet är att han ska kunna göra saker som gör honom glad och att han ska kunna följa med som maskot och hejarklack på sommarens tävlingar.

Jag själv
Jag skulle vilja gå ner några kilo och bygga upp konditionen så jag orkar mer och blir snabbare :)

Gott Nytt År!!!

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Korta koncisa mål, jag har ännu inte satt upp några...

Maria sa...

Man måste ju inte det. Man kan ju helt enkelt ta det som det kommer.