16 december 2012

En dag på hundmässa

Tillsammans med två av mina hundvänner åkte jag till Stockholm och årets hundmässa i Älvsjö. Vi var lite oroliga för väglaget men det var skapligt och vi tog det lugnt och fint. Väl på plats kollade vi runt bland utställningsringarna och passade på att prata lite med Elviras uppfödare. Senare på dagen fick jag också chansen att träffa Winnas uppfödare vilket var jättekul.

Vi shoppade en del, även om jag faktiskt är lite besviken på utbudet. Det var flera saker på min inköpslista som jag fick åka hem utan. Roligast ska det nu bli att träna på alla tricks som finns i en bok jag köpte. Vi kollade lite på freestyle också. Shit, vad duktiga de är.

Hemresan var lång och tröttande. Mörkt och blött och svårt att se. Inte halt i alla fall som tur var.

4 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag hade ingen lista, men kom inte heller hem med så mkt. Det var ju så mkt saker att man blev helt snurrig, å då hade jag ändå rekat lite dagen innan...

Anonym sa...

Ja, vad roligt det var att vi kom iväg!!! Lite repris på " den gamla goda tiden" när vi åkte och tävlade tillsammans :) /Lotta

Erja sa...

Hej Maria!
Vad kul det var att träffa dig! Snart ses vi nog här på Gotland :)
Kram Erja

Maria sa...

Ja, Erja. Det ser jag fram emot :)