29 december 2012

Familjen Addams

Har känt mig lite låg idag. Antar att det är det trista vädret som påverkar. Varför ska det vara en massa plusgrader och till och med lite regn? Jag vill ha snön kvar. Och mera sol. Saknar de där mysiga fina skogspromenaderna i gnistrande sol.

Tog en tur till skogen ändå och blev genast på lite bättre humör. Hundarna var så glada och röjiga och Theo var sådär lycklig och busig som bara han kan vara.

På kvällen var det äntligen dags för Familjen Addams på Östgötateatern. Den har jag längtat efter att få se. Jag hade höga förväntningar och jag blev definitivt inte besviken. Den var riktigt bra. Första akten i synnerhet. Tack svärmor och svärfar för den julklappen!

Tänkte på mormor på hemvägen. Hon hade gärna velat följa med och tittat. Saknar henne <3. Saknar sonen gör jag också. Har inte hört något från honom på lite för många dagar känns det som och det gillar jag inte. Så trots en riktigt bra dag sitter jag ändå här och känner mig ledsen inombords. Livet är konstigt.

Inga kommentarer: