17 september 2012

Snart är det klart

Det har väl inte undgått någon att Winna bor här numera. Och om någon undrar hur det gick till så kan jag bara säga att hon helt enkelt tog oss med storm. Det var kärlek vid första ögonkastet. (I alla fall för mig och barnen;).)Jag vet precis hur fin jag tyckte hon var när jag träffade henne första gången. Och ju mer jag (vi) har lärt känna henne ju mera rätt har det känts. Inte var det tänkt att vi skulle ha en hund till, vi skulle ju bara ha en ju... Men det blir inte alltid som man har tänkt och planerat. Ibland får man helt enkelt följa hjärtat. Idag pratade jag med hennes uppfödare som också äger henne än så länge. Och snart, snart är hon vår. Inte bara i våra hjärtan utan också på pappret. Fina, underbara lilla sheltieflicka - Undimoon Vilda Winna.

1 kommentar:

Ann sa...

som jag sagt förut, match made in heaven..;)