10 september 2012

Nu får det bli så

Nu har jag bokat tid för kontraströntgen av Elviras mage. På onsdag blir det av. Det ska bli skönt att få veta om det sitter någon liten plastbit och stör eller om de hittar någon annan orsak. Samtidigt är jag livrädd att det ska vara en tumör eller något annat hemskt. Ja, jag vet att jag målar upp värsta möjliga scenario, men hon blir ju aldrig riktigt bra och jag är sjukt orolig. Mestadels är hon hur pigg och glad som helst och man kan inte ana att det är något som är tokigt. Men så kommer det tillfällen när hon verkar ha magknip eller nåt. Då blir hon låg och ledsen. Sedan går det över och allt verkar normalt igen. Hon kräks i alla fall inte längre, så det är ju bra.

1 kommentar:

Ann sa...

Lilla Elvira då =( Men bra att du földe din magkänsla ialf så slipper du den oron oxå..
Kram