13 augusti 2012

Rolig träning

När jag hämtade Elvira hos hundvakterna frågade de om vi hade varit och tävlat hela helgen igen. De tyckte hon var trött även den här måndagen. I helgen var det ju bara lördagen som var tävlingsdag och igår var det rätt lugnt så hon borde inte vara trött. Kan inte hjälpa att jag känner mig lite orolig. Men det är säkert bara lite skendräktighet. I alla fall var hon pigg och alert när vi åkte till Bruksa för att träna. Jag hade bestämt mig för att bygga ett U med blandade hinder och ösa på som tusan mot godisskål. Det är bra träning för både Winna och Elvira. De sprang på bra båda två så jag kände mig jättenöjd.

3 kommentarer:

Erja sa...

Så duktig du är med hundarna! Kul att följa er och hoppas vi kan ses snart!/Erja

Maria sa...

Tack:). Det vore roligt att ses! Du kanske ska på någon utställning i närheten?

Ann sa...

Ja det var ju bra ös på Elvira! Det är nog ingen fara.