8 augusti 2012

Onsdag, snart student

Hade ingen lunchkamrat på jobbet idag. Perfekt, för då kunde jag gå en sväng på stan. Har varit shoppingsugen ett tag och inte riktigt fått utlopp för det:). Men nu så. Sex toppar blev det och alla på halva reapriset. Gillas! Det enda som inte gillades var att det började spöregna medan jag gick på stan så jag blev rätt blöt på vägen tillbaka till kontoret.

På kvällen var det agilityträning planerad men jag hade absolut ingen lust med ännu ett träningspass i regn så jag tänkte avstå. Turligt nog slutade det regna så jag kom iväg i alla fall. Lite sen visserligen för jag var tvungen att hinna laga mat först, men bättre sent än aldrig.

Just ja, jag registrerade mig på Högskolan i Skövde idag. Snart, snart ska jag börja plugga igen. Visserligen bara på kvartsfart och på distans, men undrar hur mycket tid jag kommer bli tvungen att lägga på studierna? Är jag verkligen motiverad till det här? Förhoppningsvis kommer det kännas roligt, men tänk om det blir jättejobbigt...

1 kommentar:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag vill gärna plugga igen, kände mig så duktig, å roligt var det. Men just nu orkar jag nog inte det...