21 juli 2012

Barnvakt

Min ena brorson är här på besök. Han har länge varit sugen på att få sova över eftersom hans storebror har fått gjort det men inte han. Nu är det äntligen dags:). Det är förstås inte bara att sova över som gäller utan en hel del andra saker som ska hinnas med också.

Vi började på Mc Donalds.

Sedan hämtade vi upp min mor och min andra brorson och åkte till Busfabriken.

Där blev det mycket klättra och åka av och barnen var helt genomsvettiga. Jag sa att det var bara att duscha när vi kom hem och möttes av högljudda protester.

Tre timmar senare åkte vi hem och åt mat och slappade en stund.

Sedan bar det av till Smultronstället. Glass i stora lass. Vi promenerade både dit och hem och den stolta killen höll Winna i kopplet hela vägen. Sedan var det ju det där med att det faktiskt var lördag = lördagsgodis. Jag tyckte kanske att det kunde bli söndagsgodis istället, men se det gick inte. Bara att åka och köpa lite godis också och vi hann precis innan Willys stängde. Sedan en film och så plötsligt var han trött. Men elaka jag tvingade in honom i duschen innan sängen, hehe. Nu sover han sött. Och jag är trött...

Inga kommentarer: