7 juni 2012

Film från Bro-Håbo

Bara hopploppet blev filmat igår. Vi fick alltså fem fel för beröring precis innan slalom och sedan en vägran vid tunneln där jag skulle ha behövt tagit ytterligare ett steg ifrån tunneln för att inte tränga henne. Jag tycker ändå att vi gjorde ett fint lopp.



Idag har jag varit i Jönköping och jobbat. Jag var så trött när jag skulle köra att det kröp i hela kroppen och jag gäspade mest hela tiden. Vid Brahehus var jag tvungen att stanna för att andas lite frisk luft och köpa en Cola. Det blev en bra dag så jag kände mig nöjd när jag åkte hem. Dock var jag helt slut så jag somnade en liten stund på altanen. Sedan segade jag mig upp och gick ut med hundarna. Blev genast lite piggare. När det började trillade in en massa SMS om agilityträning kunde jag inte hålla mig därifrån och det var definitivt en energikick. Dessutom fick jag pussa på Winna och det gjorde inte saken sämre:).

Inga kommentarer: