1 maj 2012

Kurs för Åsa Emanuelsson

Valborg började med agilitykurs för Åsa Emanuelsson. Jag älskar att gå kurs och få lära mig nya saker. Sedan är jag kanske inte bäst i världen på att praktisera det jag lär mig, men något går förhoppningsvis in. Vi tränade push and pull, winky winky, jakkosar, tyskar och gud vet allt vad det hette:). En del gick bättre och en del gick sämre. Elvira var lite seg och jag var trögfattarföreningen när vi körde vissa övningar, men när vi kom till hel bana tyckte jag det gick riktigt bra. Då var det liksom inte bara nöta och nöta vilket passar mig och Elvira bättre. Tyvärr var min ork inte vad den borde så jag blev verkligen tröttare än tröttast. Jag måste nog faktiskt ta tag i det där med konditionsträning. Tyvärr hann jag inte med den sista banan då vi drog över tiden ganska rejält och vi var bortbjudna på kvällen. Får hoppas någon ritade upp den så vi får chans att prova den vid ett annat tillfälle.

Snygg pose från push and pull-övningen:)

Elvira var trött efter kursen:)

Inga kommentarer: