30 maj 2012

Onsdag

Ingen ledig onsdag den här veckan heller. Ledig fredag istället. Men jag har hunnit med agilityträning och bad av Theo ändå så jag känner mig rätt nöjd.

På lunchen träffade jag min farmor. Vi gick till Knäppingsborg. Det är så mysigt där. Farmor var glad och berättade om hennes och min systers resa till Gotland för några veckor sedan. Min farmor kommer därifrån och hennes syster bor där så hon brukar åka dit några gånger om året. Tyvärr känner hon nu att hon inte riktigt orkar åka på egen hand längre. Hon fyller ju faktiskt 90 i år så det kanske inte är så konstigt. Synd att Gotlandstävlingarna är över midsommar det här året. Det innebär att det inte blir något Gotland för min del. I annat fall hade farmor kunnat åka med. Får väl hoppas på nästa år istället.

1 kommentar:

Linda, Inez, Drömma sa...

Makens farmor var oxå från Gotland, men vi åker över alldeles för sällan... men nästa år tror jag vi tar en sväng igen...