19 april 2012

Upptagen

Har bara hunnit med jobb och medlemsmöte på Bruksa idag. Inget spännande att skriva om alltså. Eller så kan jag göra ett nonsensinlägg som inte handlar om något alls:). Fast det är ju inte så kul att läsa kanske. Så det är väl bäst att jag slutar nu. Jag skulle också kunna skriva om något jag önskar väldigt, väldigt mycket. En önskan som gör att glädje och sorg åker berg- och dalbana i kroppen. Glädje när önskan uppfylls ett tag och sorg när stunden är över. Så mycket enklare det vore om glädjen och önskan vore delad. Men det fungerar visst inte alltid så. Trots att det verkligen känns som a match made in heaven (som någon uttryckte sig).

Jag provade förresten den nya bron över Strömmen idag. Den var fin, men verkar inte särskilt välanvänd ännu.

3 kommentarer:

Ann sa...

Ja det var ett bra och passande uttryck tycker jag och jag håller tummarna att bergochdalbanan stannar på toppen ;)

Maria sa...

Det hoppas jag med, men sannolikheten är inte så stor...

Linda, Inez, Drömma sa...

Ahh, kan man använda nya bron som allmänhet?! Jag trodde det bara funkade husen emellan... fin utsikt är det iaf!