4 april 2012

Lyckligt lottad

Jag tänker ofta på vilken tur jag har i livet, att jag är lyckligt lottad. Jag har två underbara barn, finaste sambon, en fantastisk familj och svärfamilj och de godaste vänner. Sedan har jag dessutom lyckan att ha två härliga hundar som gör livet extra roligt. Vad mer kan man begära?

Som extra krydda på det positiva i tillvaron har jag mina lediga onsdagar och idag kändes det återigen sådär lyckosamt i kroppen när solen strålade från en molnfri himmel och jag och hundarna skulle träffa andra hundvänner för träning och promenad. Känslan går liksom inte att beskriva riktigt, det är bara så härligt roligt trevligt upplyftande. Jag önskar att alla kunde få känna så. Jag är så glad åt allt jag har och får uppleva:)

Men nu måste jag ta tag i lite annat som kanske inte är riktigt lika sprudlande underbart. Jag ska tvätta, städa, handla, laga mat och baka. Men det går det med. Kanske att jag sätter mig ute och solar lite först....

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Vilken härlig känsla du hittat, gör allt du kan för att behålla den! Glad påsk!

Maria sa...

Det går upp och det går ner...Klart roligare när det är upp:)