7 mars 2012

Jodå, vi åkte...

...på rallylydnadsträningen också. Var inte jättemotiverad från början och hundarna verkade inte särskilt sugna på att ge sig iväg heller. Men när vi väl kom dit var de taggade båda två. Theo i synnerhet. Han var väldigt duktig idag och jag blir så glad när det är så. Elvira var duktig också. Jag blir lite full i skratt åt henne för hon har verkligen fattat det här med sättandet nu och tror vi ska göra det så fort jag saktar ner lite eller antyder att ett moment är på gång.

The new Ipad is here. Jodå, det var förstås en ny Ipad som presenterades ikväll. Och jag vill ha en:). Men att vilja är inte detsamma som att köpa. Ettan funkar ju faktiskt fortfarande...

1 kommentar:

Linda, Inez, Drömma sa...

Mm Theo var det full fräs på, det märks att han har börjat fatta grejen :)
Elvira har oxå blivit jätteduktig!
Jag ångrar lite att inte Drömma fick följa med, men men...