28 mars 2012

Inte den här gången

Nej, den här onsdagen kan jag inte skriva om hur härligt väder det har varit och vilka roliga hundaktiviteter vi har tagit oss för. I så fall skulle jag ljuga. Förmiddagens väder var det i och för sig inget fel på men jag hann bara med en kort skogstur. Och så hann jag dammsuga bilen. Skjutsade sedan dottern till stan vid lunch för det var återigen dags för ett intagningsprov till gymnasiet. Efteråt gick vi på stan för vi var tvugna att handla födelsedagspresenter. Kunde inte få till det någon annan dag. Passade på att äta på stan också.

Sedan skulle det ha blivit rolig hundträning. Men då började det regna istället. Och inte så lite heller. Jag vet att man kan träna när det regnar, men det är inte alls lika roligt. Och halt är det dessutom. Så vi struntade i det. Jag hade också en tanke om att bada och klippa Elvira, men det har jag heller ingen lust med när det regnar. Trist:(

Inga kommentarer: