25 mars 2012

Damklubben

Dagen började med en lång sovmorgon. Sedan åkte sambon och jag till skogen med hundarna. Kul att han ville följa med. Han tänkte att han skulle visa mig hur man kommer till Fornborgen. Visst. Det var bara det att den leden visst var typ en mil. Det var inte riktigt vad jag hade tid med eller hade tänkt ladda med inför Damklubbens aktivitet. Stressigt blev det när vi till slut kom hem och rätt trött var jag också faktiskt. Men det var en fin promenad.

Första damklubbsaktiviteten var sexleksaksförsäljning. Holy shit vad mycket prylar det finns.... Sedan körde vi laserdome. Det var riktigt roligt. Så mycket roligare än paint ball.

Efter att vi duschat och tagit på partystassen var det middagsdags på Harrys. Det blev drink och lite dans också innan snällaste sambon kom och hämtade mig. Inte kul för honom att behöva åka iväg mitt i natten. I synnerhet inte som han och dottern hade åkt Stockholm tur och retur för att köpa ett elpiano under eftermiddagen/kvällen.

Inga kommentarer: