19 februari 2012

Träning

Efter min buss-pendel-buss-tur åkte jag tillbaka till Skärblacka igen. Hade med reservnyckeln till Peugeoten och då startade den igen. Det hade alltså blivit något fel med nyckeln, precis som vi misstänkte. Skönt att det inte var något värre. Hann faktiskt med att åka och köpa den där tv-bänken som vi hade planerat från början.

Hann också med att åka på agilityträning i Djurtorp. Tog med båda flickorna. Elvira var allmänt tossig till att börja med och sprang och bet mig i hasorna. Tokfia. Efter att hon fått springa av sig det värsta gick det klart bättre. Winna var jätteduktig och sprang på fint. Hon fick bara träna enkla övningar för att gynna farten framför allt. Kände mig nöjd när jag åkte därifrån.

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag tyckte Winna fått mer fart sen jag såg henne springa senast... hon drog på bra mellan hindren!

Maria sa...

Ja, jag tycker hon sprang på riktigt fint:)