8 februari 2012

Rally

Elvira och jag åkte på kvällens rallylydnadsträning. Det är ju Theos aktivitet egentligen, men eftersom han inte kändes på topp efter promenaden tidigare idag så fick han stanna hemma. Elvira var riktigt duktig tycker jag. Man kan inte träna så länge för hon blir liksom lite långsam av allt sättande, men vi har tränat en del på det så det går ändå mycket bättre nu. Eftersom ett hinder fanns med idag passade jag på att träna en agilitysväng också, nämligen att hon skulle runda hindret och ta det mot mig:).

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag såg inte så mkt av dig och Elvira, man har ju fullt upp med sitt, men jag är väldigt nöjd med Inez prestation idag! Lite skönt faktiskt att vi inte var sååå många idag, "bara" sju tror jag det blev...

Maria sa...

Det var ganska lagom. Inez såg jättefin ut:)