5 februari 2012

Mellokväll

Efter en fin men kall dag var det dags för Mellokväll tillsammans med vänner och faktiskt en hel del av våra ungdomar. Blev bjudna på god mat och dryck. Själva Melodifestivaldelen imponerade inte speciellt. Kan inte känna att jag hade någon direkt favorit, men blev inte förvånad över de som gick direkt till finalen. Mera förvånande var väl att Sean Banan och Thorsten Flinck gick till andra chansen. Det kändes ganska otippat.

Bästis blivande fotvårdsterapeut passade på att öva tejpning av fötter nu när det fanns många att öva på. Mina fick två olika sorters hallux valgus-tejpningar och det passade ju bra eftersom det är precis vad jag har. Hallux valgus alltså. Och för den som undrar, så är det fula knölar vid stortån. Bara att googla så får ni se hur fult det kan vara.

Oj, jag googlade själv och det är nog bäst att tillägga att mina fötter är fantastiskt fina jämfört med en del vidriga exempel:).

Inga kommentarer: