29 februari 2012

Utomhusträning

Gick upp tidigt imorse trots att det var min lediga dag. Var ju tvungen att hinna klippa Elvira innan vi skulle träffas och träna på klubben. Förutom det hann jag också dammsuga huset och plocka ur diskmaskinen innan jag gav mig iväg. Perfekt.

Solen strålade på Bruksas planer och det var riktigt varmt och skönt. Underlaget var kanske inte perfekt att träna på men känslan av att kunna träna ute var underbar.

Efter träningen blev det skogspromenad. Utan jacka. Tänk att det kan vara så varmt och skönt i februari. Vi slog oss ned i ett skogsparti och bara njöt av att känna solen värma. Jag har sagt det förut, och jag kommer säga det igen, jag älskar mina lediga onsdagar.

Åkte och hämtade mamma när hon slutade jobbet. Skjutsade henne till Bauhaus för hon skulle skriva på något avtal om badrumsrenovering. Skjutsade sedan hem henne till Skärblacka och kom på att Theo skulle på behandling. Fick ringa och be att få komma lite senare. Det gick som tur var. Theo mådde mycket bättre än förra gången. Skönt:)

Inga kommentarer: