11 januari 2012

Extra promenad

Gick femman i Petersburg på förmiddagen med trevligt sällskap. Kom hem med två smutsiga hundar. Vart tog kylan vägen? Det är så skönt när det är kallt och hundarna är rena och fina så jag vill ha tillbaka den. Sedan fick jag gå en extra promenad med lilla chinesen Jack. Man kan ju undra varför han inte fick följa med till skogen men eftersom Elvira löper är det lite jobbigt med en k*t hanhund.

På kvällen var det dags för rallylydnadsträning. Theo och jag åkte ensamma men han var inte träningsvillig för fem öre. Det gick inte att få igång honom med godis ens. Jag fattade ingenting. Det är inget fel på honom men kanske är det Elviras löp som påverkar. Det var bara att åka hem igen.

Sonen har varit på anställningsintervju. Hoppas, hoppas att han får jobbet.

Jag har slagit nytt rekord i Wordfeud. 235 poäng för ett ord. Ojoj, jag tror jag vinner:).

Inga kommentarer: