9 december 2011

Fredagsmys

Fredag igen. Härligt. Gick med mamma på stan efter jobbet och köpte julklappar. Åkte hem, promenerade med hundarna, åkte till Norsholm och simmade med Theo. Mysigt värre alltså:).

I helgen är det Hundmässan i Stockholm. Jag hade tänkt åka men så hoppade min resekamrat av och jag har inte kollat runt ifall någon annan är sugen. Jag har en vän som ska ställa ut som jag kan åka med men känner att jag inte orkar gå upp jättetidigt så jag hoppar över. Egentligen är jag sugen på att åka samtidigt som ekonomin säger att jag nog ska stanna hemma.

Dagens outfit - 9 december

Theo i hemsytt jeanstäcke med fleecefoder. Det här är inte det bästa täcket jag har sytt och det var länge sedan det kom till användning. Det är till och med så Theo räcker ut tungan åt att ha det på sig:).

Inga kommentarer: