16 december 2011

Fredag, fredag lalalalalala

Ledig äntligen. Det är verkligen bättre att vara ledig på onsdagar. Då jobbar man bara två dagar i taget och det är jätteskönt. I alla fall så åkte jag in till Norrköping för att äta jullunch med mina arbetskamrater på Stjärnkrogen. Det var trevligt och riktigt bra julmat. Jag är ju inte jätteförtjust i att äta julbord, men som sagt, det här var helt ok.

Sedan hämtade jag upp min mor och svägerska och åkte ut till Ingelsta för att handla julklappar. När vi var färdiga där ute åkte vi inte till centrum och mötte upp dottern och där handlade vi lite till. Vi kom faktiskt inte hem förrän straxt innan 21.00. Många timmar blev det och det var trevligt men nu har jag ont i ryggen och i fötterna. Skönt att slänga sig i soffan.

Dagens outfit den 16 december

Elvira i vinrött ÖB-täcke. 49:- och absolut prisvärt. Likadant som Theo visade i svart den 3 december.

Inga kommentarer: