23 november 2011

Tänk att...

...lavendeln fortfarande blommar. Tänk att vi fortfarande kan träna agility ute fast vi är i slutet av november. Tänk att det är 7 grader varmt. Tänk att det är första advent i helgen. Ja ni, det finns mycket annat också att tänka på men visst är livet rätt härligt ändå.

Idag var vi fem personer som hade förmånen att kunna träna agility i dagsljus. Det blev ett bra pass. Jag känner mig oerhört fokuserad just nu. Det är något jag ska försöka bibehålla. Jag är ju annars ganska dålig på att sätta upp mål för min träning, men tänk vad mycket bättre det blir när man gör det. På kvällen skjutsade jag dottern till öppet hus på De Geer. Hon ville gå med sina kompisar så under tiden passade jag på att åka till en hundbekant som hade varit extremt snäll och hjälpt mig att hämta ett lastgaller till min bil när de var i Växjö i helgen. Vilken tur att det finns så snälla människor. Tack Anne!

Inga kommentarer: