20 november 2011

Regn och rusk

Trots det eländiga vädret åkte jag och Elvira till Bruksa för att träna tillsammans med Pia och Winna. Jag hade god lust att ringa och säga att jag skulle strunta i det, men så bestämde jag mig för att träna åtminstone en liten stund. Det var ju inte precis så att regnet stod som spön i backen. Och precis som alltid så blev det ett roligt pass trots regnet. Bakombyten och framåtdriv var det som stod i fokus. Det är perfekt att ha någon att träna med som kan stå med godisskål för att få Elvira på rätt spår när det låser sig i bakombytena.

Resten av dagen blir en "vara hemma och ta det lugnt" dag. Väldigt skönt. Eventuellt ska det bakas långpannebullar. Ja, så blir det förmodligen. För gud vad gott det skulle vara. Och det luktar ju så gott också.

Inga kommentarer: