12 oktober 2011

Busiga hundar

Det här var minsann ingen gråtrist dag utan en helt underbar, ljuvlig, strålande dag. Då passade jag och Carina på att träffas i Petersburg för att gå en lång, skön skogspromenad med hundarna. Eftersom vädret var fint tog jag med stora kameran och tänkte att jag skulle ta några fina bilder. Kan väl säga att det känns som om jag släpade på den i onödan för så värst många bra bilder blev det inte. Här kommer i alla fall några stycken.


En katt bland hermelinerna, som får lära sig att man får godis om man hoppar upp på stenar.


Theo blir förstås alltid bra på bild:).


Grappa och Elvira däremot, de var inte stilla en sekund. Alla bilder var i stil med denna.


Pusspudlarna !!

2 kommentarer:

Carina och flickorna ;) sa...

När älgjakten har lugnat ner sig kan jag ta med dig på en promenad i mina skogar om du vill!

Maria sa...

Det vill jag gärna:)