18 september 2011

Vilken start

Jag är så enormt stolt över en viss svart liten pudel. Vi hade hemmatävling och jag och Elvira gjorde vår allra första start i klass 3. Enbart hoppklass eftersom vi fortfarande har en pinne kvar i agilitytvåan. Jag hade inga förväntningar och tänkte bara gå in och ösa på. Jag var inte ens det minsta lilla nervös när det väl var dags att starta. Det jag bedömde som svårast för oss var slalomingången. Den gick toppenbra. Skyhögt över förväntan. Resten gick också bra så vi nollade loppet!!! Haha, jag trodde knappt det var sant. När det sedan visade sig att vi hamnade på tredje plats blev jag en väldigt lycklig människa. En SM-pinne fick vi också. Jag svävar på moln:). Det hade varit roligt att ha loppet på film, men så blev det tyvärr inte.

3 kommentarer:

Linda sa...

Hejja, hejja! Ni är så duktiga!

Mikaela sa...

Shit vilket lopp ni gjorde! Är så glad att jag såg det :)
Ni har verkligen utvecklats, och det visar ju resultaten under året också.

Supergrattis!!

Maria sa...

Tack ska ni ha:)