8 september 2011

Liten valpis

Träffade Annette och hennes lilla valp Ella på Bruksa efter jobbet. Det var inte lätt att fånga sötisen på bild kan jag lova. Hon var inte stilla många sekunder. Rasen heter Welsh Corgi Cardigan ifall någon undrar. Förutom lite valpgos kollade vi igenom priserna till tävlingen den 18:e. Sedan var det nybörjarkurs på klubben så jag tog med hundarna till skogen istället. Den här gången var det ljusare och betydligt trevligare att vara där. Riktigt skönt faktiskt.

Just nu sitter jag och förfasar mig över människorna i Lyxfällan. Jag blir nästan förbannad över hur oansvariga folk kan vara. Och för mig är det helt obegripligt att man vill visa upp det för hela svenska folket. Tänk att sitta där i tv och inte ha en aaaaaning om när eller hur man skaffade det ena lånet efter det andra.

1 kommentar:

Linda sa...

Jag träffade oxå lilla Ella... å håller helt med dig, hon var inte lätt att få på bild! men hur go som helst!