27 augusti 2011

Lindesberg och 75-årskalas

Har inga fantastiska resultat att rapportera från Lindesberg, varken för mig själv eller för Ann:(. Det betyder förstås inte att allt gick åt skogen. Elviras agilitylopp gick riktigt bra. Vi var endast ett hoppat kontaktfält från en andraplats och pinne.



Hopploppet gick inte lika bra. Där blev det 15 fel eller nåt. Det gick ganska bra egentligen ända tills ett byte där jag blev lite sen och hon hoppade mot mig och fick fem fel för kontakt. Då tappade jag fokus litegrand och missade att gå med henne till en tunnelingång = vägran och ytterligare kontaktfel.



Kände mig rätt stressad när vi skulle åka hem. Jag skulle ju på 75-årskalas hos min svärmor. Hade trott/hoppats att tävlingen skulle gå lite fortare, men som ni vet så tar det alltid längre tid än man tror. Lite kalasande hanns dock med och även hjälp med markservicen. Visst är hon och svärfar underbara i sina IFK-tröjor. På baksidan är de tryckta med namn och ålder dessutom:). (Fototgraf Stefan Kjellertz)



Inga kommentarer: