14 juni 2011

Redan där

Var hos Sofia efter jobbet. Sista gången innan hon flyttar. Det kändes lite sorgligt. Hon är liksom min pudelmentor och stora trygghet när det gäller hundarna. Jag kommer sakna att ha henne nära. Nu ska hon ju inte flytta till världens ände men ändå. Och jag kommer sakna hennes fina storpudlar. Stella i synnerhet. Fina, underbara Stella. Det är så tårarna kommer när jag tänker på att hon inte ska vara här mera, att vi inte ska köra mera agility tillsammans.

Sofia hjäpte mig med Elviras öron och sedan tog jag hundarna med till skogen. Det var skönt att strosa runt lite. Plötsligt såg jag några små, små gula kantareller. Är det redan dags för dem?

1 kommentar:

Carina sa...

Så kände jag när Sus flyttade till Sörmland... vi umgås och träffas fortfarande och jag är övertygad om att du och Sofia kommer att göra det med. Kramen