7 juni 2011

Försäkrad

När jag skadade handleden för ett tag sedan och skulle ta kontakt med mitt försäkringsbolag kunde jag konstatera att mitt försäkringsskydd inte riktigt hade den omfattning som jag skulle önska. Jag bokade därför upp en tid med ett försäkringsombud och idag var hon här. Vi tittade på lite olika försäkringsalternativ och nu känner jag mig klart tryggare. Kan väl också säga att jag nästan skäms över hur dålig koll jag faktiskt har på vad vi egentligen betalar för. Borde leta reda på alla försäkringspapper vi har och gå igenom dem för att få bättre överblick, men det är knappast troligt att det blir av.

2 kommentarer:

Leif sa...

Kolla med SBK, vi är försäkrade vid aktiviteter på klubben.Klubben betalar varje år till SBK en försäkringsavgift.

Ann sa...

Ja man bara betalar och ser glad ut...Vi hade faktiskt en försäkringskille hemma som gick igenom allt med oss och uppdaterade lite här och där.Blev bättre skydd till billigare peng faktiskt!