22 maj 2011

Man kan undra...

...om jag inte ska ha någon bil. I fredags köpte jag nya däck till bilen och jag har varit så nöjd för den har gått så mjukt och fint. Idag tyckte jag dock att det såg ut att vara väldigt lite luft i höger framdäck. Åkte till macken och kollade. Mycket riktig. Inte mycket luft alls. Bara att fylla på alltså. Men varför var det så lite luft? Hade firman glömt att fylla på eller var det något fel på däcket? Nej, det sitter en skruv i det! Tråkigt är bara förnamnet på hur det känns. Bara att åka till däckfirman och laga imorgon:(.

Theo är nybadad och nyklippt. Tröttnade på bollarna på benen för han pinkar ändå alltid ner dem. Nu är de borta och benen är som pinnar. Inte snyggt men pälsen växer fort. Notera den jordiga nosen. Han har försökt gräva ner ett ben:).

2 kommentarer:

Carina sa...

Men fy... du kommer att ruinera dig på volvon! Du ska veta att jag ångrar att jag tipsade dig om den "fina" och välskötta bilen ;)

Maria sa...

Det här kunde ju inte Volvon rå för i alla fall:)