20 april 2011

Ledig

Vaknade lite skapligt och kollade senaste avsnittet av Huset fullt av hundar. Jag tycker det är lite roligt att se vilka hundar familjerna får prova och vilken de sedan väljer. Förmiddagen ägnades åt att rensa garderob. Två påsar skor och en del jackor blev skörden. Måste ju göra plats för vinterjackor och vinterskor nu när de ska bort från hallen.

Sedan åkte dottern och jag till stan för lite shopping. Passade på att äta där också så jag slapp laga mat. På kvällen var det dags för agilitykurs igen. På schemat stod det bakombyten. Det gick riktigt bra. Personligen tycker jag oftast att det är bland det svåraste att lära ut för det är inte alltid hundarna har tillräckligt hindersug.

Om någon undrar hur det gick med studentkryssningen så verkar det ha gått bra. Sonen hörde av sig och sa att de hade haft roligt, men istället för att komma hem var de ett gäng som skulle till Hugo. Som mamma hade jag gärna velat att han kom hem, men det är bara att gilla läget. Han fyller ju faktiskt 19 i år och livet leker.

1 kommentar:

Ann sa...

Jag tycker bakombyten är mkt lättare än andra byten...;)