1 april 2011

April, april

Jag har klarat mig från att ha blivit lurad idag:). Vissa försök har varit tydligare än andra. För övrigt kom man snabbt tillbaka till verkligheten igen. Jobb med kundbesök. Men innan dess en del skäll för att bilen stått felparkerad i veckan. Sonen hade fått låna både bil och garageplats i veckan och han visste precis vilken parkeringsplats som var min. Eller hur!! Ja, nästan då. Han tog den bredvid vilket ledde till en ilsken gubbe som gick till hyresvärden som i sin tur tog kontakt med min chef som skulle ta kontakt med mig, men som tyvärr glömde det. Detta var på tisdagen alltså. Även idag stod bilen där den inte skulle och då kom det äntligen till min kännedom så jag fick ringa sonen, hämta nycklarna och flytta bilen. Nu vet han dock vilken parkeringsplats som är min och dessutom att man måste parkera i mitten av parkeringsplatsen och inte på linjen på ena sidan:). De barna, de barna...

Elvira fick också känna på verkligheten igen = nybadad.

Inga kommentarer: