10 mars 2011

Agilityapp

Laddade ner en app till mobilen som heter Agility imap. Kan med den rita banor direkt i telefonen. Kan vara bra om man t ex vill rita upp någon kombination från en tävlingsbana som man vill träna på hemma eller så. Har sneglat länge på den men tyckt att den är för dyr (149:-) men nu slog jag till i alla fall. Har inte hunnit testa så mycket ännu men jag får hoppas att jag får glädje av den.

Har zumbat igen. Det går bättre för varje gång men jag gissar att det är ett pass jag kommer tröttna på efter ett litet tag. Det är lite för "enkelt". Jag gillar när det är klurigt och man måste kämpa för att komma ihåg momenten. Men än så länge är det kul. Är lite sugen på att testa affro. Dock ligger det på en tid som gör det snärjigt att hinna efter jobbet.

Inga kommentarer: