3 mars 2011

3+1

Känner mig lite ledsen. Har just skrivit till mina lagkamrater i 3+1 och meddelat att det blir svårt för mig och Elvira att vara med i laget när Elvira ska paras mitt i tävlingssäsongen. Vi har kanske inte tagit oss till stjärnorna ännu, men planen var ju att vi skulle det. Förra säsongen var bara en provsäsong för att känna lite på hur det var och se om vi matchade varandra. Jag tycker vi gjorde det men för mig och Elvira är det slut innan det ens började:(.

Det är i och för sig inte beslutat ännu om det blir parning på nästa eller nästnästa löp, med oavsett hur det blir så kommer laget påverkas. Suck. Önskar verkligen att parningen hade skett som den skulle i december. Då hade hon haft valpar precis nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Surt...

Ingela sa...

Nackdelen med fodervärd om de ej tar hänsyn till tävlingssäsong! Men så är det i böand. Du kanske vill köra Viska ibland? Eve är inte sådär på tror jag! Hojta i om du vill! Hon gillar ju dig!