16 februari 2011

Utanför zonen

Jag är nervös. Inför morgondagens arbete. Ska göra en demo av vårt system för en upphandlande presumtiv kund. Det är inte det att jag inte kan systemet (jag har ju jobbat med det i typ 10 år) men jag gillar inte att vara i säljposition. Jag jobbar normalt med utbildning och konsulting men då är de redan våra kunder. Men att sälja, det är inte min grej. Jag är helt klart utanför min komfortzon.

Har köpt lite mera porslin idag:). Tyvärr glömde jag tiden och missade de tallrikar jag helst ville ha, men det kommer nya så jag får vänta lite till. Måste inte köpa allt på en gång. Det blir så dyrt då.

Elvira, fladderöra, har öroninflammation. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för att det går bra för dig!!!
Stackars Elvira,öroninflammation bara sådär.

/Lotta