15 februari 2011

Möte

Har haft en tuff dag på jobbet. Rolig egentligen men ändå tröttande. När jag kom hem hann jag bara gå en kort hundpromenad innan det var dags för någon sorts föreläsning i dotterns skola. Trodde att det skulle inkludera ett vanligt föräldramöte också men så var det inte. Önskar jag hade stannat hemma istället. Tredje kvällen i rad med möte. Dåligt samvete både mot familj och hundar. Det hade inte varit så farligt om jag skulle vara ledig imorgon men tråkigt nog måste jag jobba. Ska förbereda en demo jag ska hålla på torsdag.

En av mina vänner åkte till Thailand idag. Gud, vad skönt det skulle vara. Sol och värme. Är lite avundssjuk faktiskt. Själv har jag fått ansvaret att vara telefonvakt. Undrar vad för spännande samtal och sms jag ska ta emot:).

Inga kommentarer: