22 januari 2011

Födelsedag

Började dagen med sång. Gissa om det lät vackert när jag och två trötta tonåringar sjöng "Jag må han leva" för att väcka sambon/pappan. En hög med paket fick han och jag hoppas han blev glad för den nya lilla kameran. Kände igår när jag skulle använda vår gamla kompaktkamera att den hade blivit lite gammal så det blev en sväng till Mediamarkt för införskaffa en ny. Perfekt eftersom ideerna till presenter tröt en del så här efter jul. Hoppas nu bara att den är lite snabbare och effektivare än den förra.

Efter jobbet bar det av till Norsholm för en simtur med Theo. Det var precis vad han behövde, så dåligt sysselsatt som han har varit ett tag. Trevliga bruksavänner dök upp på tiden efter så det blev extra roligt även för mig. Väl hemma blev det födelsedagsmiddag och lite tv-tittande innan jag somnade i soffan:).

Inga kommentarer: