4 december 2010

Husses Adventshopp

Vad roligt det var. Att äntligen få åka på agilitytävling igen. Det känns länge sedan sist. Första loppet, agilitylyppet, gick så superbra så jag tror aldrig vi har gjort något bättre lopp. Inga hoppade kontaktfält och inget hoppande mot mig. Bara fokus på det hon skulle göra. Tiden blev inte fantastiskt för vi tog ganska lång tid på oss på kontaktfälten, men det räckte i alla fall till en fjärdeplats och rosett. Tassalva från Husse fick vi också. Hopploppet gick inte riktigt lika bra, men helt ok. Tyvärr blev det en disk när hon hoppade i ramen på däcket som var näst sista hindret. Hon brukar inte hoppa i ramen men jag gissar att jag stressade ifrån henne och då tog hon väl enklaste vägen eller nåt. Jaja, jag är jättenöjd och glad.

Mormor på förmiddagen var inte riktigt lika roligt. Ingen bra dag idag heller. Frågan är om det blir bättre eller om det bara kommer gå utför nu. Att se henne så kraftlös gör ont i hjärtat. Det är inte värdigt längre. Jag vill verkligen inte att hon ska dö, men om det ska vara såhär är det inget liv, då vill jag bara att det ska gå fort.

1 kommentar:

Ann sa...

Grattis! vad kul att det gick bra!! hade oxå velat åkt =(