12 december 2010

Det gick inte

Skulle åka och träna agility i Djurtorp ikväll men det blev inte så. Kroppen sa att den inte orkade. Jag ville verkligen åka egentligen men efter att ha varit hos mormor, kommit hem och hjälpt dottern med Lucialinnet, varit ute med hundarna och ätit lite mat kände jag att jag bara inte fixade att stressa iväg till Djurtorp för en kort stunds träning och sedan stressa tillbaka för att åka direkt till kyrkan och titta på Luciakonserten. Det blev helt enkelt för mycket. Jag behövde vara hemma och ta det lugnt en liten stund.

2 kommentarer:

Carina o CO sa...

Du missade inget... det var ingen av oss som var speciellt sugen på att träna i kylan. Vi körde en rundbana med ett slalom i mitten och sen tränade jag starter.
Ska du med och träna på onsdag???

Maria sa...

Elvira löper så vi får väl kolla policyn...