2 december 2010

Chock

Fick en smärre chock idag när jag fick ett mail från Elviras uppfödare/ägare. (För er som eventuellt inte vet det så fodervärdar jag Elvira och två kullar ska det tas på henne innan hon blir min helt och hållet.)  Av olika anledningar funderade uppfödaren på att skjuta på parningen till nästa löp istället för att para henne nu som planerat. VILL INTE, kände jag då och började nästan gråta. Jag menar, hur kul skulle det vara att para henne mitt i sommaren? Större delen av tävlingssäsongen åt skogen. Skrev ett snabbt svar och tack och lov kom vi fram till en bra lösning så nu är allt som det ska igen. Bara hundskrället kunde börja löpa någon gång. På söndag, tack, om jag får be!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att ni kom överens och att det blir parning vid detta löp!

Kram
Lotta

Carina o CO sa...

Håller tummarna att hon börjar löpa under nästa vecka. Skönt att du löste sig med uppfödaren :D
Vi syns på lördag!!